Pauline en Johan van Voor Elk Wat Wils: ‘Enige regel is dat er Nederlands gesproken wordt’
Je hebt zo van die ondernemers die het niet alleen voor zichzelf doen, maar ook voor de gemeenschap. Wie weleens…
Goede vraag: denk jij eigenlijk weleens na over of je sokken bij je ondergoed matchen? Een grijze onderbroek met witte sokken, eigenlijk is het raar dat – vooral mannen – daar nooit over nadenken. De Tilburgse Cas van Gent (26) deed dat wel: “Er bestaan wel leuke sokken, maar geen bijpassende onderbroeken.”
En dus dacht hij: als het niet bestaat, breng ik het zelf op de markt. Met een master Finance aan de TU op zak, wist hij in ieder geval hoe hij het op de markt moest brengen. De naam: Ton Sur Ton. “Voor mij moeten een paar dingen voorop staan. Allereerst moeten de sokken en onderbroeken natuurlijk van premium kwaliteit zijn en comfortabel zitten. Daarnaast moeten ze ook betaalbaar zijn. Dat maakte het ook lastig om de perfecte fit te vinden.”
Daarna kreeg Cas zijn jonge bedrijfje met corona te maken. “Dat zorgde wel voor een flinke vertraging waardoor ik uiteindelijk pas in december aan de slag kon.” Eenmaal bezig, bleek het toch een succes: “De eerste volle maand, januari dus, is echt wel boven verwachtingen gegaan. En het is natuurlijk ook een superleuk last minute Valentijnscadeau.”
Op de website van Ton Sur Ton vind je op dit moment vijftien verschillende modellen. “Bij de ontwikkeling van nieuwe modellen wil ik inspraak van de mensen zelf. Op de website kun je vanuit je luie stoel ieder kwartaal stemmen op je favoriete design. Zo houd je mensen betrokken bij je merk. Uiteindelijk wil ik natuurlijk ook uitbreiden naar alle landen in Europa én mijn setjes aanbieden over de hele wereld”, besluit Cas.
In onze gids
Nu gesloten
Nu gesloten
Nu gesloten
Populaire rubrieken