Hengelo

×

indebuurt categorieën

Meer indebuurt

Service

7 x waarom je deze zaak niet wil missen in Hengelo en Borne

Aangeboden door Leuveld Electro Centrum L.E.C. B.V. 19 september 2019

Op zoek naar inbouw apparatuur voor je nieuwe keuken of apparatuur voor je nieuwe woning? Of is je televisie of wasmachine aan vervanging toe? Bij vakspeciaalzaak L.E.C. B.V. Leuveld Electro Centrum in Hengelo en Borne koop je apparaten voor een scherpe prijs. Maar bovenal je krijgt de service die je wenst: 7 x waarom we L.E.C. B.V. niet meer kunnen missen in Hengelo en Borne.

Pagina 1 / 7
⟵ swipe swipe ⟶

L.E.C. B.V. is er voor de klant

“We zijn er echt voor de klant”, vertelt eigenaar Ruben Leuveld. “Persoonlijke aandacht voor de klant is wat het ook prettig maakt aangezien de klant altijd een aanspreekpunt heeft. We luisteren, stellen vragen aan de hand van onze technische achtergrond en ervaring, we helpen en we zorgen voor de klant. Dat doen we zowel binnen en buiten de winkels, en met die service daar gaan we heel ver in.” De medewerkers van L.E.C. B.V. denken na over de kleine dingetjes en werken alles af van A tot Z, “Die klantgerichtheid is iets wat in het DNA van ons bedrijf zit, dat is altijd de insteek geweest. Wij leggen na installatie van het nieuwe apparaat de werking nog weer netjes uit aan de klant. Het zijn de kleine dingen waar we over nadenken en waar we de klanten op wijzen. Die service is waar L.E.C. B.V. voor staat.”

Rechtstreekse lijntjes met de fabrikant

Vakspeciaalzaak L.E.C. B.V. heeft een goede relatie met de verschillende merken. “We zijn ook VIP-partner van alle merken waar we mee werken, wat inhoud dat wij werken met gecertificeerde Europese typenummers en originele onderdelen. Onze gecertificeerde monteurs volgen cursussen van die merken om reparaties uit te mogen voeren aan apparatuur van die merken en doen dit dus ook. Dit maakt ons ons veel flexibeler en voor de klant is dit een groot voordeel. De klant heeft dan namelijk alleen met ons te maken en niet met een fabrieksservice. Dus veel kortere wachttijden en geen hoge voorrijkosten, mits het bij ons gekocht is. “Wij kunnen door de certificering ook veel meer betekenen voor de klant wanneer er bijvoorbeeld een grensgeval van garantie is”, vertelt Ruben. “Wij zoeken altijd naar een gepaste oplossing. Moet de fabrieksservice er toch bijkomen? dan gaat dat via ons en hebben wij contact met de fabrikant in plaats van dat de klant dit moet doen. Zo kunnen we je ontzorgen! Het zijn allemaal korte lijntjes en het is geen grote put waar je je informatie uit moet halen.”

Vaste gezichten

Witgoedmonteur Jeroen is al 25 jaar een heel vertrouwd gezicht bij vele mensen thuis.

Het is fijn dat wanneer je een apparaat gekocht hebt, je diezelfde verkoper na aankoop eventueel een vraag kan stellen. Ons enthousiaste verkoopteam bestaat uit Dennis, Nathalie en Joost, die al 32 jaar een vast gezicht is. Voor de bezorging en installatie bij u thuis van de nieuwe apparaten of het retour brengen van een reparatie hebben wij een heel enthousiast team bestaande uit Matthijs, Gerko en Melvin. De Technische binnendienst bestaat uit Marcel al 31 jaar in dienst en Faruk 17 jaar in dienst, die zorgen voor alle binnengebrachte defecte apparaten. Voor de service buitendienst hebben wij witgoedmonteur Jeroen. Hij is al 25 jaar een heel vertrouwd gezicht bij vele mensen thuis.

Eigen technische dienst

Een groot voordeel van L.E.C. B.V.! Ze hebben een gecertificeerde, technische binnen- en buitendienst. De technische binnendienst repareert voornamelijk beeld, geluid, klein huishoudelijk/inbouwapparaten waaronder ovens en kookplaten. Ruben: “Wij proberen alles te repareren. Onze binnendienst monteurs overleggen eerlijk met de klant wanneer de reparatie niet lonend is. De service buitendienst komt repareren aan huis voor de grotere apparaten. Bij storing wordt een service-opdracht ingevoerd en proberen de monteurs al diezelfde avond contact met je op te nemen voor een service-afspraak. Heeft uw storing urgentie? Dan bellen we met de jongens op de weg om te kijken of zij direct kunnen komen.
Voor onze eigen verkochte apparaten hebben wij als extra service GEEN voorrij/behandelingskosten en een lager uurtarief. Ook repareren wij apparaten die niet bij ons zijn gekocht. En dan vragen wij wel voorrij/behandelingskosten, die zijn maar €50 (dit is voor de klant lonend aangezien de fabrieksservice al gauw ongeveer €100 vraagt) Bovendien is het grote voordeel bij ons, dat wij veel sneller reageren en kunnen repareren.”

Prijsconcurrerend

“Wij zijn aangesloten bij United Retail, Europa’s grootste inkooporganisatie. Daardoor kunnen wij altijd prijsconcurrerend zijn, wij houden dagelijks bij wat de concurrentie doet zodat we weten wat er speelt in de markt”, vertelt Ruben. “Wij hebben bijvoorbeeld geen prijzen op ons tv aanbod want de prijzen veranderen snel op dit product. Daarom kijken wij altijd op dat moment wat de meest concurrerende prijs is. Behalve die prijs is het ook zo dat wij in gesprek gaan met de klant die op zoek is naar een tv. Wat zijn je wensen en voorkeuren? Op die manier bieden wij een passend apparaat aan. Een klant heeft vaak al wel op internet gekeken wat er is en wat het kost. Toch merken wij dat ze niet vaak weten wat de verschillende specificaties nou precies inhouden. Die uitleg geven wij wel zodat de klant op maat kan kiezen.”

Leentoestel

Een primair product, zoals een koelkast, vriezer of wasmachine moet het natuurlijk altijd doen. Je wilt dan ook zo snel mogelijk geholpen worden. Als een onderdeel niet gelijk leverbaar is en je bijvoorbeeld een week je wasmachine niet kan gebruiken, zorgt L.E.C. B.V. voor een leentoestel. “Voor een defecte tv hebben we ook een leen tv die we op locatie netjes plaatsen en instellen. Verder hebben we veel meer leenapparaten waaronder een leenstrijkijzer, leenstofzuiger en een leenkookplaat. Ook een stukje service.”

Al meer dan 40 jaar ervaring

Werkt de tv niet, brandt er een voor jou onbekend lampje op de apparatuur? Dan kun je met een gerust hart naar L.E.C. B.V. bellen. De medewerkers krijgen dagelijks telefoontjes met vragen over elektronische apparaten. Ruben en Ivo en hun team staan je te woord. “Wij proberen ons elke dag te verbeteren, elke ervaring mee te nemen en te ontwikkelen in een nog betere service”, vertelt Ruben. “We evalueren ook de mindere momenten en situaties zodat we die kunnen verbeteren. Wij doen ook niet alles direct goed, ook hier worden fouten gemaakt want het blijft gelukkig ook nog mensenwerk. Maar we streven er naar om het wel netjes op te lossen, dat is ook service! We hebben door 40 jaar ervaring wel het nodige gezien en meegemaakt en dat is ook wat waard. Wij willen graag mensen blij maken en doen dat met veel plezier en een grote glimlach. Op die manier hopen we dat mensen de weg naar ons blijven vinden zowel voor nieuwe apparatuur als voor reparatie!”

Ruben en Ivo Leuveld over L.E.C: ‘We geven nét dat stukje extra’

De tweelingbroers Ruben en Ivo Leuveld runnen samen de 2 vestigingen van L.E.C. B.V. in Hengelo en B...

Deze bijdrage wordt je aangeboden door Leuveld Electro Centrum L.E.C. B.V.. Meer over Leuveld Electro Centrum L.E.C. B.V. ontdekken?

Leuveld Electro Centrum L.E.C. B.V. elektronicawinkels

Gesloten09:30 - 18:00

*Openingstijden kunnen afwijken tijdens de feestdagen

Deldenerstraat 195-197, Hengelo

Bekijk meer:elektronicawinkels
Pagina 1 / 7
⟵ swipe swipe ⟶

adv.