Gloednieuwe Hotel The Den zoekt personeel: ‘Van horeca tot finance, bij ons kun je alles leren’
Aangeboden door Hotel The Den
Binnenkort is het zover! In maart opent Hotel The Den en kun je hier overnachten, dineren of cocktails drinken in de fameuze rooftopbar. Hiervoor is het hotel per direct op zoek naar horecapersoneel. Tof, want jij kan werken in het gloednieuwe hotel!
Hotel The Den maakt deel uit van de Odyssey Hotel Group en is aangesloten bij Tribute Portfolio; een (franchise) merk van Marriott International. Het is het eerste hotel van de keten dat in deze regio komt. Momenteel wordt hard gewerkt voor de opening en de eerste indruk van het hotel is veelbelovend. In totaal komen er 160 kamers, twee restaurants, drie bars en vijf vergaderzalen. Ook is er een fitnesszaal. Het (letterlijke) hoogtepunt van The Den is de rooftopbar, genaamd Current Rooftop Restaurant & Bar. Hier komt een groot dakterras met restaurant en bar.
Werken bij Hotel The Den
De opening is al bijna en daarom zoekt het hotel per direct medewerkers. “We hebben ruimte voor 75 fte”, vertelt general manager Melle van Uden. “Het team bestaat uit mensen met veel en weinig ervaring en van alle leeftijden. Het enige wat je nodig hebt om bij ons te werken is liefde voor hotels. Natuurlijk is het een pré als je bepaalde skills hebt, maar kennis kunnen we je leren. Het gaat erom de juiste karakters bij elkaar vinden die elkaar aanvullen tot een sterk team.”
Lees verder onder de foto’s >
Twee restaurants en drie bars
De restaurants waar je aan de slag gaat, zijn op de begane grond en op de bovenste verdieping van het hotel. Melle: “De sfeer tussen boven en beneden verschilt en ook je taken als medewerker zijn anders per restaurant. Op de begane grond zijn vergaderzalen, ontbijten de gasten van het hotel en wordt ’s avonds casual comfort food met Amerikaanse invloeden geserveerd. Boven komen gasten voor lunch en diner of een goed glas wijn tijdens de golden hour. In het weekend draait een DJ muziek en kunnen na het diner de tafels aan de kant worden geschoven.”
Veel ruimte voor jouw ideëen
Het hotel is in grote lijnen al uitgedacht, maar er is nog veel ruimte voor creativiteit. Als medewerker mag je daarover meedenken en eigen ideeën aandragen. “Bijvoorbeeld voor de menukaarten, die zijn nog niet vastgelegd”, vertelt Melle. “De komende zes maanden experimenteren we met de gerechten om tot de ultieme kaart te komen. Juist daarom zoeken we creatieve mensen die helpen om er een succes van te maken.”
Lees verder onder de foto’s van de benedenverdieping>
Eindeloos doorgroeien
In het nieuwe hotel is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Melle: Odyssey Hotel Group heeft meerdere hotels in Europa, waarvan zes in Nederland. Melle: “Dit maakt ons flexibel en dynamisch. In de afgelopen drie jaar heb ik een groot aantal medewerkers nieuwe kansen en promoties aangeboden binnen de organisatie; binnen en buiten de afdeling en/of eigen hotel. Er zijn oneindig veel mogelijkheden.”
Odyssey Hotel Group biedt banen van aan receptie tot finance en geeft veel doorgroeimogelijkheden. “Het is maar net hoe flexibel jij bent, bij ons kan je alles leren. Wil je in het buitenland werken? Geen probleem. Wil je alleen de ochtenden werken om ’s middags je kinderen op te halen? In overleg is veel mogelijk bij ons”, zegt Melle.
Lees verder onder de foto’s van de skybar en rooftop>
Baanzekerheid bij Hotel The Den
De Odyssey Hotel Group verwacht de komende jaren verder te groeien. Melle: “We zijn al bezig met de opening van een hotel in Antwerpen en willen naar 150 hotels. Om die droom te bereiken hebben we meer mensen nodig. Zelfs als onze hotels (nog) niet open zijn, is er bij ons altijd iets te doen. Zeker bij nieuwe hotels, zoals The Den, zijn er nog honderd kansen om dingen te bedenken. Daarom weten wij dat het – zelfs tijdens corona – altijd goed komt met ons personeel.”
Voordelig op vakantie
Naast baanzekerheid heeft werken bij Hotel The Den nog meer voordelen. Zo kun je wereldwijd in meer dan 8.000 Marriot en Odyssey hotels overnachten voor een schijntje van de prijs. Bovendien heeft iedere medewerker jaarlijks recht op drie aaneensluitende weken vakantie. Je kunt dus heel voordelig op vakantie of een weekendje weg. Dat kan gewoon, want bij Hotel The Den krijg je bij een fulltime baan iedere week twee aaneensluitende dagen vrij. Fijn!
Deze vacatures staan nu open
- Zelfstandig werkend kok – The Den
- Zelfstandig werkend kok – Current
- Chef de partie – Current
- Medewerker bediening – The Den
- Medewerker bediening – Current
Benieuwd naar een overzicht van alle banen? Bekijk het hier en solliciteer direct.