Den Bosch

×

indebuurt categorieën

Meer indebuurt

Service

5 x deze Bosschenaren zijn jong én hebben een eigen zaak (deel 2)

Door indebuurt Den Bosch 22 november 2019

De afgelopen jaren hebben we flink wat jonge ondernemers ontmoet en geïnterviewd. Zij bewijzen dat leeftijd geen rol speelt bij het starten van je eigen onderneming. We zetten een paar verhalen voor je op een rij:

Vorige week hebben we deel 1 van dit lijstje gepubliceerd. Via deze link lees je het artikel. 

Pagina 1 / 5
⟵ swipe swipe ⟶

Noelia is het brein achter alpacasjaals

typical gifts
Foto: Eigen foto

Noelia Zavala is geboren en opgegroeid in Ecuador. “Mijn broer woonde in Nederland en daarom zagen we elkaar hier in Den Bosch. Deze stad heeft iets magisch en om de een of andere reden blijft deze stad me altijd verbazen.” Ze ging nog één keer terug naar Ecuador om alles te regelen en pakte daarna definitief de koffers. “Ik moest mijn leven helemaal opnieuw beginnen. Ik keek om me heen voor businessmogelijkheden en kwam uiteindelijk op het idee om souvenirs te verkopen uit Ecuador onder de naam Typical Gifts. Dit verschilt van sieraden tot aan alpacaspullen.”

Lees hier het verhaal van Noelia:

typical gifts

Noelia brengt Ecuador en Den Bosch samen met haar alpacasjaals: ‘Deze stad heeft iets magisch’

Wellicht heb je bij BOEL Bazaar of Colletiv. by Swan de producten van Typical Gifts al gezien. Er li...

Het online mannenplatform Manify voor Bosschenaren

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Manify.nl (@manifynl) op

Tommie van de Wiel en Roel zetten samen het platform Manify op. “Manify was in het begin een soort hobbyproject van Roel, pas toen we er beiden echt veel energie in zijn gaan steken is het ontpopt tot een groot online platform. Dat ging ons voor de wind, inhoudelijk leek het net of heel mannelijk Nederland hier op zat te wachten.” In dit online magazine kan de moderne man met stijl helemaal los gaan; de nieuwste gadgets komen voorbij, de vetste auto’s maar ook veel lifestyle waar je absoluut van op de hoogte wil zijn.

Lees hier het verhaal van Tommie: 

Tommie van de Wiel - Manify

Het online mannenplatform Manify support Bossche locals

Wij van indebuurt Den Bosch zetten elke week een Bossche ondernemer in de spotlights. Deze week is d...

Eigenaresse Minou vertelt over de samensmelting van haar twee bedrijven

Minou van Skin Care Center
Minou van Skin Care Center | Foto: indebuurt Den Bosch

Minou werkte twee jaar in Skin Care Center toen de eigenaar destijds besloot om zich op andere zaken te richten. Vervolgens heeft Minou op 21-jarige leeftijd de salon overgenomen. Daarbij heeft ze een aantal jaren geleden ook nog een pedicuresalon opgezet, Four-Teen genaamd, die zeer hoog aangeschreven staat. Nu zijn deze twee bedrijven samengesmolten in één pand. Samen met haar team zorgt ze ervoor dat de Bosschenaren zich laten verwennen in deze schoondheidssalon!

Lees hier het verhaal van Minou:

Minou van Skin Care Center

Eigenaresse Minou vertelt alle ins en outs over de verhuizing van Skin Care Center en Four-Teen 💆💅

Negentien september is D-Day voor Minou en haar team. Dan smelten haar twee bedrijven Skin Care Cent...

Bing zorgt voor de tofste feestjes in de stad

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Bing | Koninkrijk van Muziek (@kvmbing) op

Bing Berendsen organiseert samen met zijn team zo ongeveer alle vette feestjes in de stad. “Wat ik zelf vooral zo tof vind, is dat we een podium bieden aan jonge Bossche talenten die misschien ergens anders niet zo snel geboekt worden, we geven hun een kans om te shinen. Zij nemen dan natuurlijk ook allemaal vrienden mee en zo is de combinatie ontstaan om wat bekendere en onbekende artiesten te mixen.”

Lees hier het verhaal van Bing: 

bing-berendsen

Wij spraken Bing: het brein achter Smèrrig, Newskoolfest, TEUT en nog zóveel meer

Bing is een druk bezette man, heel druk als je het ons vraagt. Hij organiseert met zijn team zo onge...

Fifty Fifty: healthy en guilty pleasures samen in één zaak

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Fifty Fifty (@fiftyfifty073) op

De trend ‘clockless eating’ wordt steeds populairder en dat is dan ook mede de insteek van Fifty Fifty. Deze trend houdt in dat je in plaats van op vaste tijden drie keer per dag een maaltijd naar binnenschuift, dit in kleinere porties verspreid over de dag gaat doen, verdeeld over vijf of zes porties. Volgens mede-eigenaar Jan verkopen de taco’s ook bijzonder goed: “Doordat we healthy en guilty varianten van de taco’s hebben gemaakt, zit er voor iedereen altijd wel wat tussen.”

Lees hier het verhaal van mede-eigenaar Jan:

marie-fleur-en-jan

Healthy of guilty: bij Fifty Fifty hoef je niet te kiezen 🙌

Je bent hier ongetwijfeld al een keer langs gelopen of je hebt er wat geproefd: Fifty Fifty. Sinds a...
Pagina 1 / 5
⟵ swipe swipe ⟶

adv.